افزار-برگردان-نیاز-کاربران-یا-مشتریان-در-قالب-یک-م 

مطالب مرتبط با افزار برگردان نیاز کاربران یا مشتریان در قالب یک م :


نرم‌ افزار برگردان نیاز کاربران یا مشتریان در قالب یک محصول نرم‌افزاری است توسعهٔ نرم‌ افزار از مرحله طرح یک راه حل مفهومی برای مسئلهٔ خواسته‌شده امکان‌سنجی آغاز شده، پس از دریافت خواسته‌ها و تحلیل سیستم


برای دریافت اطلاعات یا مشاوره می توانید با ما در تماس باشید . یا در قسمت های ذیل اطلاعات مورد نظر خود را دریافت فرمایید .

نرم‌ افزار برگردان نیاز کاربران یا مشتریان در قالب یک محصول نرم‌افزاری است توسعهٔ نرم‌ افزار از مرحله طرح یک راه حل مفهومی برای مسئلهٔ خواسته‌شده امکان‌سنجی آغاز شده، پس از دریافت خواسته‌ها و تحلیل سیستم

توسعه نرم‌افزار ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ٫ ٬ ٪ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر توسعه نرم‌افزار توسعه نرم‌افزار صفحه‌های دارای آرگومان تکراری در فراخوانی الگو انبار رده با پیوند محلی مشابه در ویکی‌داده توسعه نرم‌افزار توسعه محصول مدیریت پروژه مدیریت پروژه نرم‌افزاری مشاغل رایانه‌ای مهندسی نرم‌افزار توسعه نرم‌افزار فارسی توسعه نرم‌افزار از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد پرش به ناوبری پرش به جستجو توسعه نرم‌افزار برگردان نیاز کاربران یا مشتریان در قالب یک محصول نرم‌افزاری است توسعهٔ نرم‌افزار از مرحله طرح یک راه حل مفهومی برای مسئلهٔ خواسته‌شده امکان‌سنجی آغاز شده، پس از دریافت خواسته‌ها و تحلیل سیستم طراحی صورت گرفته و در نهایت این طراحی با کمک ابزارهای پیاده‌سازی تبدیل به یک سیستم واقعی می‌شود هدف این فرایند آن است که از یک سو برآورده ساختن نیازهای کاربران و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین گردد، بنابراین بایستی حاوی سازوکارهایی برای اعتبارسنجی یعنی خروجی مطابق با خواسته‌ها و وارسی‌پذیری یعنی صحت عملکرد خروجی باشد فرایند توسعه ضمن دادن آزادی به تحلیل‌گر باید تضمین کند که زمان‌بندی اجرای پروژه رعایت می‌شود توسعه نرم‌افزار ارتباط تنگاتنگی با مهندسی نرم‌افزار دارد و از دید بسیاری این دو مفاهیمی تقریباً یکسان هستند در سالهای اخیر با رشد نیاز به تولید نرم‌افزارهای تجاری توسعه نرم‌افزار به بحثی مهم تبدیل شده‌است و روش‌های گوناگونی در قالب‌های مختلف برای تولید نرم‌افزارها بر مبنای نیازهای کاربران، مشخصات کلی سیستم، شرایط مدیریتی و اقتصادی، زمان‌بندی و سطح کیفی به وجود آمده‌اند اغلب توسعه نرم‌افزار با برنامه‌نویسی یکسان فرض شده‌اند در حالیکه توسعه نرم‌افزار بر خلاف برنامه‌نویسی با تولید تجاری نرم‌افزار، استفاده بهینه از بخش‌های در دسترس تولید شده و همچنین روش‌های مدیریت، افزایش سرعت و افزایش کیفیت پروژه‌های نرم‌افزاری سر و کار دارد جستارهای وابسته ویرایش کیت توسعه نرم‌افزار منابع ویرایش فرایند توسعه نرم‌افزار انگلیسی انگلیسی در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ توسعه نرم‌افزار موجود است نبومهندسی نرم‌افزارحوزه‌هاتحلیل نیازمندی‌ها تحلیل سامانه‌ها طراحی نرم‌افزار برنامه‌نویسی روش‌های صوری وارسی مدل تست نرم‌افزار توسعه نرم‌افزار گسترش نرم‌افزار نگهداری نرم‌افزارمفاهیممدل‌سازی داده معماری سازمانی مشخصات کاربردی زبان مدل‌سازی پارادایم برنامه‌نویسی نرم‌افزار معماری نرم‌افزار فرایند توسعه نرم‌افزار فرایند تولید نرم‌افزار کیفیت نرم‌افزار تضمین کیفیت نرم‌افزار تحلیل ساختمندگرایشاتمدل چابک مدل طراحی جنبه‌گرا شیءگرایی آنتولوژی سرویس‌گرایی چرخه حیات توسعه سیستم‌هامدل‌هامدل‌های توسعهمدل چابک آریوپی اسکرام مدل مارپیچی مدل آبشاری برنامه‌سازی مفرط مدل وی مدل تکراری و افزایشی پیش‌نمونهمدل‌های دیگر مدل بلوغ قابلیت یکپارچه مدل داده مدل تابع مدل اطلاعات فرامدل مدل شیءگرایی مدل‌سازی سیستم‌ها مدل نمازبان‌های مدل سازی زبان مدل‌سازی یکپارچهمهندساننرم‌افزار سرشناس ویکتور باسیلی کنت بک گریدی بوچ فردریک بروکز وارد کانینگهام تام دی ماکرو ادسخر دیکسترا مارتین فولر تونی هور واتس هامفری مایکل ای جکسون ایوار جاکوبسون برترند میر دیوید پارناس وینستون واکر رویس جیمز رامبا نیکلاوس ویرت حوزه‌های مرتبط علوم رایانه مهندسی کامپیوتر مدیریت پروژه مدیریت ریسک مهندسی سامانه‌ها رده انبار نبوعلوم رایانه سخت‌افزار برد مدار چاپی دستگاه جانبی مدار مجتمع یکپارچه‌سازی کلان‌مقیاس سیستم روی یک تراشه رایانش سبز شتاب‌دهنده سخت‌افزاری معماری رایانه سامانه نهفته رایانش بی‌درنگ شبکه رایانه‌ای معماری شبکه پروتکل ارتباطات سخت‌افزار شبکه کارایی شبکه رایانه‌ای مفسر میان‌افزار ماشین مجازی سیستم‌عامل کیفیت نرم‌افزار نظریه زبان‌های برنامه‌نویسیو ابزار توسعه نرم‌افزار الگو برنامه‌نویسی زبان برنامه‌نویسی کامپایلر زبان خاص دامنه زبان مدل‌سازی چارچوب نرم‌افزاری محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار مدیریت پیکربندی نرم‌افزار کتابخانه رایانه مخزن نرم‌افزاری توسعه نرم‌افزار فرایند توسعه نرم‌افزار تحلیل نیازمندی‌ها طراحی نرم‌افزار ساخت نرم‌افزار استقرار نرم‌افزار تعمیر و نگهداری نرم‌افزار نرم‌افزار متن‌باز برنامه‌نویسی آزمون نرم‌افزار نظریه محاسبات مدل محاسبه زبان صوری نظریه اتوماتا نظریه رایانش‌پذیری نظریه پیچیدگی محاسباتی معنی‌شناسی علوم رایانه الگوریتمها الگوریتم تحلیل الگوریتم‌ها کارایی الگوریتمی الگوریتم‌های تصادفی هندسه محاسباتی ریاضیات گسسته احتمالات آمار نرم‌افزار ریاضی نظریه اطلاعات آنالیز ریاضی آنالیز عددی سیستم اطلاعاتی پایگاه داده ذخیره‌سازی داده رایانه سامانه اطلاعات جغرافیایی سیستم پشتیبانی تصمیم کنترل فرایند داده‌کاوی کتابخانه دیجیتال سکوی رایانش بازاریابی اینترنتی وب جهان‌گستر بازیابی اطلاعات امنیت رایانه رمزنگاری روش‌های صوری سامانه تشخیص نفوذ امنیت شبکه امنیت اطلاعات تعامل انسان و رایانه طراحی تعاملی رایانش اجتماعی رایانش فراگیر مصورسازی دسترس‌پذیری رایانه واسط‌های کاربر رایانش پوشیدنی همروندی حیات مصنوعی بیوانفورماتیک علوم شناختی الگوریتم‌های عددی ریاضیات نمادین هوش مصنوعی پردازش زبان‌های طبیعی بازنمود دانش بینایی رایانه‌ای بهینه‌سازی نظریه کنترل فلسفه هوش مصنوعی استدلال خودکار زبان‌شناسی رایانشی یادگیری ماشینی یادگیری ماشین یادگیری با نظارت یادگیری بی‌نظارت یادگیری تقویتی روش اعتبارسنجی متقابل گرافیک رایانه‌ای پویانمایی رایانه‌ای رندرینگ گرافیک رایانه‌ای روتوش واحد پردازش گرافیکی واقعیت ترکیبی واقعیت مجازی فشرده‌سازی تصویر تجارت الکترونیک نرم‌افزار سازمانی ریاضیات محاسباتی فیزیک محاسباتی شیمی محاسباتی زیست‌شناسی محاسباتی مهندسی و علم محاسبه انفورماتیک پزشکی هنر دیجیتال نشر الکترونیک جنگ مجازی رأی‌گیری الکترونیکی بازی ویدئویی واژه‌پرداز تحقیق در عملیات فناوری آموزشی سامانه مدیریت اسناد توجه بنا بر سامانه رده‌بندی رایانش ای‌سی‌ام علم رایانه همچنین می‌تواند به موضوع‌ها یا زمینه‌های گوناگون تقسیم شود کتاب علوم رایانه رده علوم رایانه طرح کلی علوم رایانه ویکی‌پدیا ویکی‌پروژه علوم رایانه نبوادسخر دیکستراادسخر دیکسترا ادسخر دیکسترا ادسخر دیکسترا علوم رایانه علوم نظری رایانه مهندسی نرم‌افزار علوم سامانه‌ها الگوریتم رایانش توزیع‌شده روش‌های صوری فرایند توسعه نرم‌افزار نظریه زبان‌های برنامه‌نویسی طراحی نرم‌افزار توسعه نرم‌افزار معماری نرم‌افزار فلسفه علوم رایانه ادسخر دیکستراادسخر دیکسترا الگول پشته فراخوانی هم‌روندی بخش بحرانی بن‌بست علوم رایانه بن‌بست علوم رایانه مسئله غذا خوردن فیلسوف‌ها تاب‌آوری خطا برنامه‌نویسی ساخت‌یافته لایه انتزاع معماری نرم‌افزار لایه انتزاع ریسه رایانه انحصار متقابل قفل رایانه مسئله تولیدکننده مصرف‌کننده مسئله تولیدکننده مصرف‌کننده خط تولید نرم افزار همگام‌سازی علوم رایانه نشان‌بر تفکیک دغدغه‌ها مسئله آرایشگر خواب‌آلود تحلیل ساختمند برنامه‌نویسی ساخت‌یافته ادسخر دیکسترا الگوریتم بانکدار الگوریتم دکسترا الگوریتم پریم الگوریتم پریم الگوریتم دکر مرتب‌سازی روان الگوریتم‌های جلوگیری از بن‌بست انحصار متقابل پر برینچ هنسن تونی هور اوله یوهان دال لزلی لمپورت دیوید پارناس نیکلاوس ویرت دانشگاه تگزاس در آستین برگرفته از « توسعه نرم‌افزار » رده‌ها توسعه نرم‌افزارتوسعه محصولمدیریت پروژهمدیریت پروژه نرم‌افزاریمشاغل رایانه‌ایمهندسی نرم‌افزاررده‌های پنهان صفحه‌های دارای آرگومان تکراری در فراخوانی الگوانبار رده با پیوند محلی مشابه در ویکی‌داده بازدید محتوا صفحهٔ اصلیرویدادهای کنونیمقالهٔ تصادفیکمک مالی همکاری تغییرات اخیرویکی‌نویس شوید راهنماتماس با ویکی‌پدیا ابزارها پیوندها به این صفحهتغییرات مرتبطبارگذاری پروندهصفحه‌های ویژهپیوند پایداراطلاعات صفحهیادکرد پیوند این مقالهآیتم ویکی‌داده نسخه‌برداری ایجاد کتابدریافت به‌صورت نسخهٔ قابل چاپ در دیگر پروژه‌ها ویکی‌انبار به زبان‌های دیگر العربيةБългарскиবাংলা àČ š ñ ç עבריתहिन्दी 日本語 한국어 ųമലയാളംМонгол မြန်မာဘာသာ å ê â ăРусский Српски தமிழ் ü ç Українськаاردو ế ệ 中文粵語 ویرایش پیوندها منوی ناوبری ابزارهای شخصی به سامانه وارد نشده‌ایدبحثمشارکت‌هاایجاد حساب کاربریورود فضاهای نام مقالهبحث گویش‌ها بازدیدها خواندنویرایشنمایش تاریخچه بیشتر جستجو این صفحه آخرین‌بار در ‏ ژوئیهٔ ساعت ‏ ویرایش شده‌است همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است سیاست محرمانگی دربارهٔ ویکی‌پدیا تکذیب‌نامه‌ها نمای تلفن همراه توسعه‌دهندگان آمار اظهارنامهٔ کوکی الگو الگو ویکی‌انبار رده الگو مهندسی نرم‌افزار الگو انبار الگو الگو الگو الگو علوم رایانه الگو ادسخر دیکسترا