کسب-و-کار-راه-اندازی-کسب-و-کار-جدید-می‌تواند-هیجان 

مطالب مرتبط با کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید می‌تواند هیجان :


مشاوره مدیریت میخواهم یک کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید می‌تواند هیجان انگیز، ارزش آفرین و ثروت آفرین


برای دریافت اطلاعات یا مشاوره می توانید با ما در تماس باشید . یا در قسمت های ذیل اطلاعات مورد نظر خود را دریافت فرمایید .

مشاوره مدیریت میخواهم یک کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید می‌تواند هیجان انگیز، ارزش آفرین و ثروت آفرین

مشاوره کسب و کار درباره راه اندازی کسب و کار جدید متمم متمم منتنظیماتپروفایلدرس‌های مورد علاقه منآخرین دیدگاهها و امتیازها صفحه نخستدرباره متممدوره ترم مقدماتیمهارت یادگیریتفکر سیستمیارزش آفرینیمدل ذهنیتصمیم گیریسیستمهای کنترل مدیریتترم پایهمذاکرهمهارت حل مسئلهتفکر استراتژیکرفتار سازمانی فرد مدیریت بازاریابیمدل کسب و کارترم تکمیلی تصمیم گیری پیشرفتهتبلیغاتطراحی سیستم فروشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت رسانهدینامیک سیستمهاترم تکمیلی کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدنکات آکادمیک کارآفرینیتفکر نقادانهاستراتژی کسب و کاربرند و برندسازیمدیریت منابع انسانیکارگاه های دوره مدیریت پروژه های کوچککار تیمیکاریزماشخصیت شناسیمدیریت در شرایط ابهامتاریخچه پولتجربه ذهنیآموزش فروشاسلایدسازیمنابع تکمیلیداستان کسب و کارآموختنی‌های آمازونپای صحبتهای دن اریلیفایل های صوتیفایل های تصویریدانشمندان کلاسیک مدیریتواژه نامهآرشیو مقالات توسعه فردیافزایش بهره وریاستعدادیابیاستعدادیابی پیشرفتهمدیریت زمانحمایت اجتماعیمدیریت استرسکارگاه انگیزشبرنامه ریزی توسعه مهارتزندگیچگونه شاد باشیمکارگاه عزت نفسپاراگراف فارسی مهارتهای پولی کودکانپرورش کودکان هوشمندعادتهای کوچک زندگیسبک زندگی منزنگ تفریحسفرهای تصویریدعوت به گفتگوگفتگو درباره کارتونهنر ارتباطتحلیل رفتار متقابلهوش هیجانیزبان بدنپرورش تسلط کلامیظرافت های کلامیچالش نگارشمهارت ارتباطیمهارت ارائه مطلبخودشناسیمدیریت تعارضابزارهای کسب و کارسواد دیجیتالاستراتژی محتواتولید محتواسئو چیست؟دیجیتال مارکتینگجستجو با گوگلایمیل مارکتینگگیمیفیکیشنمهارت گزارش نویسیدانش و نگرششخصیت شناسیسواد عددیروانشناسی مثبت گراروانشناسی پولروانشناسی رنگهاشبکه های اجتماعییادگیری زبانخدمات متمم برای یادگیری زبانروش جان برینافعال پرکاربرد زبان انگلیسیصفت های پرکاربرد انگلیسیتقویت مهارت خواندن انگلیسیپادکست های یادگیری زبان انگلیسیزبان تخصصی مدیریت استراتژیکبوی کاغذکتابهای مدیریتیکتابهای روانشناسی نقشه یادگیریتقویم آموزشیرادیو متمممتممی‌های برترمتممی های برتر در درس های اختصاصیمتممی های برتر در درس های عمومیتمرین های برتر در درسهای اختصاصی متممتمرین های برتر در درس های عمومی متمم پشتیبانی متممپرسش‌های متداول در متممسوالات مرتبط با ثبت نامسوالات مرتبط با آموزشهای رایگانسوالات مرتبط با خرید اشتراک ویژهسوالات مرتبط با کامنت گذاریسوالات مرتبط با پروژه های درسیسوالات مرتبط با محتوای درسهاسوالات مرتبط با معرفی کتابسوالات عمومی متمم، روزنوشته پیشنهاد مطالعه برای آشنایی با متمممتمم چیست؟انواع کاربران در متممنکاتی برای دوستان متممی جدیدمحورهای آموزشی متممچرا دیدگاه من منتشر نشده است؟قوانین کامنت‌گذاری در متممپیشنهاد نگارشی درباره‌ی دیدگاه‌هاتماس با ماتماس با پشتیبانی  مطالعه با تمرکز بیشتر مشاوره کسب و کار درباره راه اندازی کسب و کار جدید کارآفرینی مشاوره کسب و کار دیدگاه گروه متمم ب ظ متمم در بحث‌هایی که تحت عنوان مشاوره کسب و کار یا مشاوره کارآفرینی مطرح می‌شوند، قصد ندارد مطالب و نکات جدیدی را مطرح کند بلکه مطالب مختلفی را که به یک حوزه و موضوع مربوط هستند، در کنار هم گرد می‌آورد آنچه در اینجا تحت عنوان مشاوره کسب و کار درباره راه اندازی کسب و کار جدید می‌خوانید، مطالبی است که به عناوین مختلف تحت عنوان موانع ایجاد کسب و کار، نکاتی در مورد کسب و کار اینترنتی، فرصتها و چالشهای کسب و کار خانگی، مدیریت کسب و کارهای کوچک و خلاصه هر آن چیزی که به یک کسب و کار موفق مربوط است، به صورت پراکنده در متمم مورد اشاره قرار گرفته است ما معتقد نیستیم که این مطالب، الزاماً می‌توانند جایگزین مشاور کسب و کار شوند؛ اما بر این باور هستیم که پاسخ بسیاری از سوالات و ابهام‌های مربوط به راه اندازی کسب و کارهای جدید را می‌توانید در این درس‌ها بیابید هدف شما مطالعاتی است یا قصد راه اندازی کسب و کار دارید؟ اگر بیشتر علاقمند به مطالعه در مورد جنبه های مختلف کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید دارید، مطالعه درس فعلی می‌تواند برای شما مفید باشد اما اگر قصد دارید واقعاً کسب و کاری راه بیندازید و مطالعه‌ی شما بیش از آنکه آکادمیک باشد، اجرایی است می‌توانید به درس نقشه راه کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک مراجعه کنید نقشه راه کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید انگیزه شما از راه اندازی یک کسب و کار جدید چیست؟ قبل از هر چیز، بیایید با خودمان صادق باشیم و ببینیم چرا می‌خواهیم کسب و کار جدید راه بیندازیم این که فکر می‌کنم مدیر من بی‌شعور است، حتی به فرض درست بودن، دلیل منطقی برای کارآفرین شدن نیست همچنین اینکه احساس کنم این همه زحمت می‌کشم و دیگران پولش و سودش را می‌خورند، نمی‌تواند به تنهایی برای اینکه یک کسب و کار جدید شروع کنم، کافی باشد به فرض اینکه واقعاً مصمم هستید که کاری را آغاز کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سوالاتی که در اینجا مطرح شده است فکر کنید بهتر است کاغذی را کنار دست خود بگذارید و در زمینه‌‌ی هر یک از سوال‌ها،‌ هر چه به ذهن‌تان می‌رسد بر روی کاغذ بیاورید اگر چند دقیقه فرصت دارید، می‌توانید کلیپ ویدیویی نکاتی در ایجاد کسب و کار جدید را هم ببینید نکاتی ساده اما مهم در ایجاد کسب و کار جدید واقعاً می‌خواهید در این کسب و کار جدید چه کنید؟ نمی‌توانیم فعلاً یک شرکت تاسیس کنیم و بعد بنشینیم و فکر کنیم که با این شرکت چه می‌توان کرد یا اساسنامه‌ای تنظیم کنیم و همه‌ی فعالیت‌های قابل تصور را در آن فهرست کنیم که اگر روزی تصمیم به کاری گرفتیم محدودیتی نداشته باشیم بنابراین اولین سوال مهم این است که  قرار است چه کنم؟ آیا می‌توانم داستانی از کسب و کارم تعریف کنم که ضمن جذاب بودن، اجرایی هم باشد؟ در این مرحله مناسب است بحث مدل کسب و کار و داستان آن را مطالعه کنید حالا تلاش کنید در چند سطر، داستانی از کسب و کار مد نظر خود بنویسید جذاب بودن و هیجان انگیز بودن کافی نیست مهم این است که این داستان اجرایی باشد به خاطر داشته باشید که تا امروز، شما وجود نداشته‌اید و کار دنیا هم بدون شما لنگ نبوده کسی که فردا قرار است کالا یا خدمتی را از شما بخرد، امروز آن محصول یا خدمت را از جای دیگری تهیه می‌کند یا لااقل جایگزینی داشته است که باعث شده تا امروز بدون محصول و خدمت شما، به زندگی‌اش ادامه دهد پس شما باید به یک سوال مهم پاسخ دهید «چرا من؟ چرا باید به سراغ من بیاید؟» اینجا است که شما بر اساس همان چیزی که در داستان کسب و کار من خواندید، باید توجیهی داشته باشید و بتوانید لااقل به خودتان اثبات کنید که در حوزه محصول یا فرایند، نوآوری مهمی انجام داده‌اید بسیاری از افرادی که کسب و کار جدید ایجاد می‌کنند، اصرار دارند که هیچ کس در هیچ جا تاکنون محصول یا خدمتی مشابه آنها ارائه نکرده است این حرف اگر چه برای ایجاد روحیه خوب است،‌ اما ادعای ساده‌ای نیست دیر یا زود، درستی یا نادرستی این ادعا، توسط حساب بانکی شما اثبات خواهد شد پس بد نیست یک بار دیگر روی محصول خود فکر کنید با ایجاد کسب و کار جدید چه ارزشی ایجاد می‌کنید؟ در این‌جا، مناسب است که درس زیر را بخوانید شما در کسب و کار جدید خود، چه ارزشی ایجاد می‌کنید؟ پس از خواندن درس، پاسخ این سوال را روی همان کاغذی که در دست دارید بنویسید فراموش نکنید که ارزش چیزی است که مشتری حاضر باشد به خاطر آن پول پرداخت کند در غیر این صورت شاید شما یک کار خیر انجام داده باشید اما کسب و کاری بنا نکرده‌اید چه کسی قرار است به شما پول بدهد؟ این مطلب آن‌قدر مهم بوده که ما یک درس مستقل را به آن اختصاص داده‌ایم چه کسی قرار است برای محصول یا خدمت شما پول بدهد؟ یا هزینه کسب و کار شما را تامین کند؟ همه‌ی ما الزاماً از مشتریان خودمان کسب سود نمی‌کنیم شاید دیالوگ یکی از فیلم‌های قدیمی هالیوودی را به خاطر داشته باشید که در آن مسافر از راننده تاکسی می‌پرسد من چقدر باید به شما پول بدهم؟ و راننده تاکسی پاسخ می‌دهد هر چقدر راحت هستید من سخت‌گیر نیستم اصل پول را از کسی که جنازه‌ی شما را تحویلش می‌دهم خواهم گرفت یک نکته دیگر را هم مد نظر داشته باشید اینکه شما به عنوان کسی که علاقمند به کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید هستید، آیا واقعا توانایی ایجاد ارزش دارید و برای ایجاد ارزش برنامه ریزی کرده اید، یا صرفا با ایجاد یک شخصیت حقوقی، میخواهید قلابی در رودخانه فرصتها بیندازید و به انتظار یک ماهی راه گم کرده بنشینید؟ حتما قبول دارید که خروجی هر کسب و کاری، نهایتا توسط بازار آن، سنجیده میشود ما و شما نمیتوانیم یک کسب و کار جدید ایجاد کنیم و وقتی که دیدیم مردم حاضر نیستند خدمات را خریداری کنند، بگوییم ما تلاش کردیم، ولی جامعه قدر ما را نمیدانست بازار، معیار نهایی سنجش ارزشی است که ما برای مردم ایجاد میکنیم مردم با پرداخت پول، جدای از تامین هزینه اجرای کسب و کار، از میان فعالیتهای مختلف، به فعالیتهایی که آنها را راضی تر و خوشحالتر کرده است، رای میدهند برای درک بهتر این مطلب و تصمیم گیری دقیق‌تر در مورد جزئیات کسب و کار جدیدتان، بهتر است ابتدا این دو درس را مرور کنید بازار به عنوان معیار نهایی سنجش ارزش تفاوت فرصت طلبی و ارزش آفرینی آیا صنعتی را که می‌خواهید در آن فعالیت کنید، می‌شناسید؟ بد نیست قبل از اینکه در یک صنعت مشغول به فعالیت شوید، تحلیلی استراتژیک از آن صنعت هم داشته باشید فکر کردن به سوالاتی که در درس تحلیل استراتژیک صنعت مطرح شده، شرط لازم برای آغاز کسب و کار جدید است و نه شرط کافی اما مطمئن هستیم که با فکر کردن به این سوالات، سوالات بهتر و دقیق تری به ذهن شما خواهد رسید تا چه حد با مسائل مالی مرتبط با راه اندازی کسب و کار آشنا هستید؟ بسیاری از کارآفرینان، میانه‌ی خوبی با بحث‌های مالی ندارند آنها با خود فکر می‌کنند که برای شروع کار جدید، مهم ایده است که ما داریم کسب و کارمان که راه افتاد و جان گرفت، حسابدار و مدیرمالی را هم به خدمت می‌گیریم تا به رشد کسب و کار ما کمک کنند شاید بتوان استفاده از نیروی مختصص مالی را کمی به تعویق انداخت، اما فکر کردن به مسائل مالی و چالش‌های مالی چیزی نیست که به دست فراموشی سپرده شود بحث مالی هم، صرفاً به تامین سرمایه محدود نیست بلکه بیشتر به فهم درست از پول و سرمایه و مدیریت سرمایه باز می‌گردد اکثر کارآفرینانی که نمی‌توانند سرمایه گذاران خصوصی یا دولتی را جذب ایده‌ی خود کنند، به فرض جذاب بودن و عملی بودن ایده، احتمالاً از ناآشنایی با پول و سرمایه رنج می‌برند هر سرمایه گذاری، با چند جمله صحبت، می‌تواند درک کند که آنها، چاهی هستند که اگر چه تابلوی یک ایده‌ی زیبا بر بالای آن آویخته است، اما پولی که درون این چاه ریخته می‌شود، هرگز بازنخواهد گشت برخی از مفاهیمی که باید در ابتدای راه اندازی کسب و کار به خوبی و به شکل عمیق درک کنیم، موارد زیر هستند سرمایه در گردش هزینه‌های جاری مزایا و معایب واگذاری سهم به دیگران تفاوت سود اسمی و سود واقعی تفاوت مکانیزمهای مختلف رشد مالی مزایا و معایب وام‌های کوتاه مدت و بلندمدت ساختار هزینه نقدینگی مفروضات و ریسک های مالی توضیحات تکمیلی در زمینه موارد فوق اشتباهات مالی در ایجاد کسب و کار آیا می‌توان همزمان با راه اندازی کسب و کار جدید به کار قبلی هم ادامه داد؟ اگر بخواهیم از لحاظ آماری به مسئله کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید نگاه کنیم، کسب و کارهای موفق زیادی را می‌توانیم بیابیم که بنیان‌گذاران آن‌ها، در زمان تاسیس، تا مدت‌ها به کار دیگری هم اشتغال داشته‌اند معمولاً در کسب و کار خانگی یا هر کسب و کار کوچک دیگری، تامین مالی از طریق کار کردن در محل دیگر، انتخابی رایج است اما به خاطر داشته باشیم که نهایتاً یک کار جدید زمانی ریشه می‌گیرد که شما تمام وقت خود را برای آن بگذارید و دیر یا زود به نقطه‌ای می‌رسید که نمی‌توانید وقت و انرژی و منابع خود را به صورت همزمان برای کار قبلی و کسب و کار جدید صرف کنید توضیحات کامل‌تر کسب و کارهای جدید و کارآفرینی پاره وقت در مورد حضور کسب و کار من در شبکه های اجتماعی چه توصیه‌ای دارد؟ متمم چند درس مستقل در زمینه‌ی اشتباهات کسب و کارها در شبکه های اجتماعی دارد که می‌توانید از طریق لینک زیر به آنها دسترسی پیدا کنید اشتباهات کسب و کارها در شبکه های اجتماعی آیا متمم در مورد نکات مربوط به راه اندازی کسب و کار موفق فایل صوتی هم دارد؟ ما یک مجموعه فایل صوتی تحت عنوان پروژه کارآفرینی در ایران و دلایل شکست آن با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارها در ایران و اشتباهات رایج در ماه‌ها و سالهای نخست آن، تولید کرده‌ایم اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید در ایران را دارید، احتمالاً این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید باشد می‌توانید آن را به صورت رایگان از طریق لینک زیر دانلود کنید دانلود فایل صوتی نکاتی درباره کارآفرینی در ایران چه مطالب دیگری در متمم به نوعی به راه اندازی کسب و کار جدید مرتبط است؟ کلیپ ویدیویی محمدرضا شعبانعلی در برنامه ایرانشهر صداقت در کسب و کار جنبه های شخصی شکست در کسب و کار تعریف واژه کارآفرینی مجموعه داستان‌های کسب و کار مطالبی که با عنوان مشاوره کسب و کار منتشر می‌شوند، به صورت پیوسته تکمیل و به روز می‌شوند پیشنهاد عضویت در متمم شما با عضویت ویژه در متمم، می‌توانید به درس‌ها و آموزش‌های بسیاری از جمله موضوعات زیر دسترسی کامل داشته باشید   فهرست درس‌های متمم موضوعات زیر، برخی از درس‌هایی هستند که در متمم آموزش داده می‌شوند   دوره   یادگیری منظم درس‌ها   فنون مذاکره  مهارت ارتباطی   تصمیم گیری  تفکر سیستمی   توسعه فردی  مهارت یادگیری   مدیریت بازاریابی  دیجیتال مارکتینگ ثبت نام اطلاعات بیشتر شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید برخی از دوستان متممی که به این درس علاقه مندند  هادی ترابی ، رضا شعبانی راد ، عزیزاله پوراحمدیان ، سایه جهانشاد ، احسان رضایی ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید به شما پیشنهاد می‌کند نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک مهارتهای کارآفرینی چه هستند؟ آیا برای کارآفرینی آماده هستیم؟چرا می‌خواهید کارآفرین شوید؟ انگیزه شما از کارآفرینی چیست؟تعریف ایده چیست؟ ایده پردازی در کارآفرینی چگونه است؟از ایده تا فرصت اقتصادی چند سوال برای ارزیابی ایده های کسب و کارانواع کارآفرینی چیست؟ کدام راه، می‌تواند برای شما مناسب باشد؟کارآفرینی سازمانی چیست و کارآفرین درون سازمانی چه می‌کند؟مسیر شغلی یک نردبان نیست شریل سندبرگنشانه های شکست یک کسب و کار کوچک چیست؟کارآفرینی در ایران و علت‌های شکست آن فایل صوتی برای دانلودمشاوره کسب و کار درباره راه اندازی کسب و کار جدیدفریلنسر کیست؟ به چه کسی فریلنسر یا آزادکار می‌گویند؟سازمان در مرحله تولد و مفهوم تعهدعمل زدگی یکی از مشکلات سازمانها در مرحله نوزادیکسب و کار نوپا و کارآفرینی پاره وقتکسب و کار خانوادگی چیست و چه مزایایی دارد؟تهیه طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجیراهنمای اسلایدسازی و تدوین گزارش توجیهی برای راه اندازی یک کسب و کاربرخی از ضعف‌ها و چالش‌ها و تهدیدهای کسب و کار خانوادگیطرح کسب و کار طرح تجاری چیست؟نکته‌ای در مورد سبک زندگی کارآفرینانآیا شما ویژگی های یک کارآفرین را دارید؟ بررسی جایگاه استقلال در مدل ذهنی منآیا شما ویژگی های یک کارآفرین را دارید؟ هدف من از کارآفرینی چیست؟آیا شما ویژگی های یک کارآفرین را دارید؟ از چه چیزی انرژی می‌گیرم؟ویژگی های شخصیتی کارآفرینانراه اندازی کسب و کار چه زمانی کسب و کار خود را شروع کنم؟راه اندازی کسب و کار کارآفرینی را تنها آغاز می‌کنید یا با شریک؟راه اندازی کسب و کار دردسرهای شباهت شرکا و تیم کارآفرین همگنموفقیت کسب و کارهای کوچک را با چه معیارهایی بسنجیم؟اشتباهات رایج کارآفرینان در مسائل مالییک استارت آپ جدید در زمینه مد و لباسکتاب با چرا شروع کنید سایمون سینککتاب ای کاش وقتی ساله بودم می دانستم تینا سیلیگکتاب نوآفرینی آدام گرنت راهنمایی برای پرورش خلاقیت و نوآوریکتاب سختی کارهای سخت دردسرها و چالش های یک مدیرعاملکتاب چالشهای کارآفرینی دوراهی‌های پیش روی کارآفرینانچند مطلب پیشنهادی از متمم یک کسب و کار جوان دارم ارزش چیست؟ تعریف ارزش و ارزش آفرینی در کسب و کارها نکاتی ساده اما مهم در ایجاد کسب و کار جدید نکته‌ای در مورد سبک زندگی کارآفرینانسری مطالب حوزه کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید قوانین کامنت گذاری در متمم نکته برای مشاوره کسب و کار درباره راه اندازی کسب و کار جدید پرطرفدارترین دیدگاه به انتخاب متممی‌ها در این بحث نویسنده‌ی دیدگاه آتبین مقصودی درود در گام نخست دو استراتژی کلی پیش روی ماست استراتژی استراتژی اولی میگه به درون و چیزایی که تو دست داری منابع خاص، قابلیت های خاص، ایده جدید، و دیگران حاضرن براش پول بدن نگاه کن و انتخاب کن دومی میگه به نیازهای بیرون بازار، نیازهای مردم اجتماع، شرکتی که داری توش کار می کنی، کسب و کارهای دیگه نگاه کن و ببین چه کالا یا خدمتی برای پاسخ به اون نیاز می تونی ارایه کنی که طرف حاضر باشه به خاطرش پول بده حالا توی گام های بعدی کار کمی تخصصی تر میشه هرچند انجامش واجب نیست ولی خوب مستحبه تدوین استراتژی کسب و کار، تحلیل صنعت و استفاده از ابزارهای اون نیروی رقابتی پورتر، تحلیل محیط های میکرو و ماکرو، ، تحقیقات بازار، تدوین مدل کسب و کار و سپاس  دوست گرامی مشاهده تمرینهای مربوط به این درس، صرفا برای کاربران متمم امکانپذیر میباشد قبلی                  ثبت نام در متمم               خرید یا تمدید اشتراک                  فروشگاه متمم   جستجــو در متمم ثبت نام در متمم ورود برای اعضای متمم  شناسه کاربری پسورد رمز عبورم را فراموش کرده ام  نام و نام خانوادگی شناسه کاربری ایمیل پسورد لطفا معادله زیر را تکمیل نمایید شش لطفا اینجا را تیک بزنید  شناسه کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید در صورت صحیح بودن، پسورد جدید به ایمیلتان ارسال خواهد شد شناسه کاربری یا ایمیل آخرین کاربران ویژه متمم ورود سپهر امیدوار  و علی حصاری  و فرهاد جهانگیری به جمع کاربران ویژه متمم را خوش‌آمد می‌گوییمدوستان برتر متممی در دو هفته اخیر آیدا گلنسایی امتیاز امیر جافری امتیاز سارا حق بین امتیاز جواد خوانساری امتیاز مریم رئیسی امتیاز امتیاز مهدی جلالی امتیاز شهرزاد امتیاز هیوا امتیاز طاهره خباری امتیاز توسعه فردی و ارتقاء مهارت‌ها دوره و مدیریت کسب و کار دانلود فایل‌های صوتی رایگان مهارت یادگیری افزایش عزت نفس تفکر سیستمی و تحلیل سیستم‌ها شخصیت شناسی در کار و زندگی یادگیری زبان انگلیسی مدیریت زمان و انضباط شخصی چگونه شاد باشیم استعدادیابی و پرورش استعدادها اصول و فنون مذاکره سواد دیجیتال و فناوری تصمیم گیری مدیریت منابع انسانی دیجیتال مارکتینگ تحلیل رفتار متقابل معرفی کتاب‌های مدیریتی معرفی کتاب‌های روانشناسی هوش کلامی استراتژی محتوا مدل کسب و کار مدل ذهنی سئو آموزش فروش و فروشندگی کارآفرینی مهارت ارتباطی تولید محتوا مدیریت بازاریابی تفکر استراتژیک هوش هیجانی آخرین دیدگاه‌هادانشجوی همیشگی مدیریت در فایل صوتی درباره مهارت یادگیری کریستالی ماجرای دروغ و فریب در دو نوع فروشندگی فروش به افراد فروش به سازمان‌ها و کسب و کارهاساجده ممتازیان در کاهش استرس با نوشیدن آب در چالشها و سختی های کار فروش و فروشندگیفرزانه پاشائی در ویژگی های یک برنامه ریزی موفق هدف گذاری کافی نیستمریم حسین پور در فهرست کتابهای پیشنهادی شما برای سال سمیه آزاد در فهرست کتابهای پیشنهادی شما برای سال شهرام رستم پور در روشهای نادرست متمم خوانی سپيده گلباز در تعریف سیستم و تفکر سیستمیاسماعیل کوچکی در ارزش‌های شما در کار و زندگی چه هستند؟ سلسله مراتب ارزشها جواد رکنی در گرفتار کدامیک هستید مشکل سیستمی یا مشکل در سیستم؟هومن کهن در تعریف پروژه چیست و تفاوت پروژه و عملیات از کجا آغاز می‌شود؟رسول روشندل در منظور از استعداد استقرا چیست؟ آیا شما در استقرا استعداد دارید؟نیلی در کمبود عزت نفس و آثار آن در رابطه عاطفیمینا محمودی در تعریف صنعت چیست؟ تفاوت بازار و صنعت در کجاست؟رسول روشندل در به جای آزمون استعدادیابی کمی برای تحلیل استعدادهایمان وقت بگذاریممسعود احمدی در شرطی سازی کلاسیک هنوز هم باید آن را جدی بگیریم‌پویا در برندسازی درونی خودتان را یک چرخدنده نبینید وب سایت مداوا در چهار روش برای آغاز متن یا شروع سخنرانیرسول روشندل در تست استعدادیابی به شیوه جانسون اوکانررسول روشندل در استعدادیابی فرزندان و نکاتی در مورد تشخیص استعدادها کلیپ تصویری سبحان سارونه در چرا باید کلمه‌ها را بهتر و دقیق‌تر بشناسیم؟رسول روشندل در استعداد تجسم فضایی و درک ساختارهاعلی اسماعیلی در رویکرد سیستمی یعنی توجه به ترکیب سنتز ‌ به جای تجزیه آنالیز امیرحسین دومانی در تعریف منحنی یادگیری چیست و برای ما چه کاربردی دارد؟زهرا غلامی جلال در ده صفت مثبت من هفته سوم برنامه افزایش عزت نفسرسول روشندل در بدبختی از چیزی که به نظر می‌آید، نزدیک‌تر است وب سایت مداوا در ساختار یک متن غیر داستانی چگونه شکل می‌گیرد؟برنامه‌نویس در کتاب پنجمین فرمان نوشته پیتر سنگه درباره سازمان یادگیرندهجواد خوانساری در درباره مصرف پلاستیک و حفظ محیط زیست تجربه‌ ذهنی تمام حقوق این سایت به گروه متمم به سرپرستی محمدرضا شعبانعلی تعلق دارد نقل مطالب متمم به هر شیوه و با هر عنوان، تخلف محسوب شده و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند نام کاربری تکراری است کلمه عبور با هم مطابقت ندارند رمز عبور بیش از حد کوتاه است بسیار ضعیف ضعیف خوب قوی نمایش پروفایل نمایش پروفایل ویرایش پروفایل