مشاوره-رایگان-نرم-افزار-آیا-واقعا-کسب-و-کار-شما-به 

مطالب مرتبط با مشاوره رایگان نرم افزار آیا واقعا کسب و کار شما به :


مشاوره مشاوره رایگان نرم افزار آیا واقعا کسب و کار شما به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد؟ با تکمیل فرم زیر می توانید راه حل های در سازمان خود را مشاهده نمایید فرم نیاز سنجی و ثبت درخواست مشاوره لطفا در


برای دریافت اطلاعات یا مشاوره می توانید با ما در تماس باشید . یا در قسمت های ذیل اطلاعات مورد نظر خود را دریافت فرمایید .

مشاوره مشاوره رایگان نرم افزار آیا واقعا کسب و کار شما به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد؟ با تکمیل فرم زیر می توانید راه حل های در سازمان خود را مشاهده نمایید فرم نیاز سنجی و ثبت درخواست مشاوره لطفا در

مشاوره رایگان نرم افزار خانهدرباره درباره نرم افزار نرم افزار چیست؟مزایای استفاده از بهترین نرم افزار درباره همیار سی آر املیست امکانات و قابلیتدرباره نرم افزار ویتایگرنرم افزار ویتایگر چیست؟ویتایگر فارسیتاریخچه تغییرات و بروز رسانیبروز رسانی های ویتایگربروز رسانی های بومی ساز ویتایگرمقایسه نرم افزار مقایسه نرم افزار مقایسه ویتایگر با مایکروسافت داینامیکدانلوددانلود هسته نرم افزارفارسی و شمسی ساز نرم افزارماژول های نرم افزارآموزشلیست قیمتراهکارهاآژانس های مسافرتیصنایع تولیدیمدیریت مطب، کلینیک و بیمارستانتجهیزات پزشکیخدماتمشاورهپشتیبانیپشتیبانی ماهانه و دوره ایبسته های پشتیبانی راه اندازیتماس با مادرخواست دموحساب کاربریورود به حساب کاربریعضویت رایگانفراموشی رمز عبور با موفقیت به سبد خرید شما اضافه شد سبد خرید برای شروع جستجو اینتر را بزنید مشاوره رایگان نرم افزار آیا واقعا کسب و کار شما به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد؟ با تکمیل فرم زیر می توانید راه حل های در سازمان خود را مشاهده نمایید فرم نیاز سنجی و ثبت درخواست مشاورهلطفا در تکمیل فرم زیر دقت فرمایید لطفا نوع مشاوره مورد نیاز خود را انتخاب نمایید نیاز به مشاوره تلفنی دارمنیاز به مشاوره آنلاین و لحظه ای دارمنیاز به مشاوره تلفنی دارم همکاران واحد مشاوره با شما تماس خواهند گرفت نیاز به مشاوره آنلاین و لحظه ای دارم پس از پاسخ به سئوالات، بصورت خودکار مزایای استفاده از شرکت خود را مشاهده خواهید نمود نام خانوادگی شماره موبایل ایمیل توضیحات آیا از میزان بازخورد تبلیغات خود اطلاعات کافی دارید؟بلهخیرآیا در یافتن مشتری های جدید مشکل دارید؟بلهخیرآیا اطلاعات مشتری های خود را به صورت دسته بندی شده و قابل جستجو در دست دارید؟بلهخیرآیا نیروهای شما می توانند مشتری ها را به راحتی پیگیری و تعداد پیگیری ها را مشخص کنند؟بلهخیرآیا می دانید که هر مشتری چند بار از شما خرید کرده است؟بلهخیرآیا وقتی کارمند فروشی مجموعه شما را ترک می کند، فروش با مشکل مواجه می شود؟بلهخیرآیا می توانید مشکلات فرایندهای فروش وبازاریابی و نقاط ضعف و قوت نیروهای خود را به راحتی بیابید؟بلهخیرآیا از رضایت یا عدم رضایت مشتریان خود از بخش پشتیبانی یا بخش های دیگر آگاهی دارید؟بلهخیرآیا امکان گزارش گیری منظم از بخش های مختلف را دارید یا به علت زمان زیادی که گزارش از شما می گیرد نمی توانید این کار را بیش از ماهی یک بار انجام دهید؟بلهخیرآیا احساس می کنید استراتژی شما به درستی پیاده سازی نمی شود و زمان تلف شده بیش از حد دارید، اما نمی توانید دلیل مربوطه را پیدا کنید؟بلهخیرآیا عدم حضور مدیر در شرکت باعث افت عملکرد کارکنان می گردد؟بلهخیرتعداد پرسنل خود را وارد انتخاب نمایید کمتر از نفراز تا نفربالای نفراطلاعات زیر تنها برای محاسبات سود و صرفه جویی است تکمیل اطلاعات زیر غیر اجباری است میانگین هزینه های تبلیغاتی در ماه چه مقدار است؟ تومان میانگین درآمد ماهانه شرکت را وارد نمایید تومان به شما در موضوعات زیر کمک می کند محتوای زیر با توجه به پاسخ های شما به سئوالات تولید گردیده است پیشنهاد می کنم علاوه بر موارد ذیل، در خواست یک مشاوره رایگان تلفنی نیز ثبت نمایید تا بصورت اختصاصی کاربردهای در شرکت شما بررسی گردد مبلغی که در هزینه های تبلیغات صرفه جویی می کنید قیمت تومان با استناد به تحقیق میران افزایش سود با استفاده از قیمت تومان با استناد به تحقیق آیا از میزان اثربخشی تبلیغات خود و تعداد مشتری های کسب شده از تبلیغات اطلاعات کافی دارید؟ بله چه خوب این یکی از کاربردهای نرم افزار است و تعداد مشتری های هر کمپین را به شما نمایش می دهد هم چنین، می توانید هزینه ای که برای کسب هر مشتری صرف شده است محاسبه کرده، و در مورد بودجه ی اختصاص داده شده به تبلیغات تصمیم بگیرید آیا از میزان اثربخشی تبلیغات خود و تعداد مشتری های کسب شده از تبلیغات اطلاعات کافی دارید؟ خیر اگر بودجه ی خود را در کانال های تبلیغاتی اشتباهی هدر دهید، ممکن است پس از مدتی هزینه ی به دست آوردن مشتری ها از میزان خرید آنها بیشتر شده و سازمان شما رو به ورشکستگی رود نرم افزار برای جلوگیری از چنین اتفاقی، امکان ثبت هر کمپین با جزییات کامل، نتایج به دست آمده، مشتری های کسب شده، محاسبه ی هزینه ی صرف شده برای به دست آوردن هر مشتری را در اختیار شما قرار داده و کانال های موثر و غیر موثر تبلیغات شما را مشخص می کند آیا در یافتن مشتری های جدید مشکل دارید؟ بله یافتن مشتری تنها برای شما دشوار نیست تعداد زیادی از کسب و کار ها برای به دست آوردن مشتری های جدید از روش های نوین بازاریابی، استراتژی های جدید فروش و ابزارهای لازم برای نظارت و گزارش گیری و سنجش اثر هر متد استفاده می کنند نرم افزار هم در تبیین استراتژی های جدید فروش و بازاریابی و هم در نظارت و تشخیص میزان اثربخشی هر روش به شما کمک می کند آیا در یافتن مشتری های جدید مشکل دارید؟ خیر عالی ست که شما در پیدا کردن مشتری های جدید مشکلی ندارید بیشتر سازمان ها با کسب مشتری های جدید، پیدا کردن مسیر آینده ی فروش و بازاریابی، تخصیص میزان کافی بودجه به هر بخش، و البته پیدا کردن مشتری های بیشتر مشکل دارند و از نرم افزار برای حل این مشکلات و البته فروش بیشتر به مشتری های فعلی و نگهداری آنها استفاده می کنند آیا اطلاعات مشتری های خود را به صورت دسته بندی شده و قابل جستجو در دست دارید؟ بله نظم یکی از پیش زمینه های قطعی موفقیت در دنیای کسب و کار امروز است یکی از مهم ترین داشته های شما نیز اطلاعات مشتریان شماست استفاده ی صحیح و کامل از نرم افزار نظم را در کل مجموعه حاکم کرده و به شما امکان استفاده از گنجینه ی با ارزش اطلاعات مشتریان به بهترین نحو را می دهد آیا اطلاعات مشتری های خود را به صورت دسته بندی شده و قابل جستجو در دست دارید؟خیر نظم یکی از پیش زمینه های قطعی موفقیت در دنیای کسب و کار امروز است یکی از مهم ترین داشته های شما نیز اطلاعات مشتریان شماست استفاده ی صحیح و کامل از نرم افزار نظم را در کل مجموعه حاکم کرده و به شما امکان استفاده از گنجینه ی با ارزش اطلاعات مشتریان به بهترین نحو را می دهد آیا نیروهای شما می توانند مشتری ها را به راحتی پیگیری و تعداد پیگیری ها را مشخص کنند؟بله پیگیری ها یکی از مهم ترین بخش های فروش هستند اگر حداقل پیگیری انجام می دهید و استرتژی پیگیری های شما کامل پیاده سازی می شود، پس احتمالا درصد کمتری از فروش ها را از دست می دهید تحقیقات نشان داده اند که فروش ها بدون انجام نمی شوند آیا نیروهای شما می توانند مشتری ها را به راحتی پیگیری و تعداد پیگیری ها را مشخص کنند؟خیر پیگیری ها یکی از مهم ترین بخش های فروش هستند فکر می کنید چرا از سرنخ ها بدون به مشتری تبدیل نمی شوند؟ دلیل عمده ی آن پیگیری کمتر از بار است پیگیری ها با نرم افزار به قدری سریع و منظم انجام می شوند که وقت زیادی از نیروهای فروش برای یافتن مشتری های جدید آزاد می شود آیا می دانید که هر مشتری چند بار از شما خرید کرده است؟بله معمولا با تعداد پایین مشتری ثبت اطلاعاتی از قبیل تعداد خرید های مشتری کار ساده ایست اما اگر تعداد مشتری ها زیاد شود، ثبت و البته جستجوی این اطلاعات بسیار دشوار می شود اگر این کار ار با موفقیت انجام می دهید، احتیاجی به نرم افزار نخواهید داشت، مگر با بی نظمی و اختلال در این زمینه مواجه شوید آیا می دانید که هر مشتری چند بار از شما خرید کرده است؟خیر اگر نمی دانید هر مشتری چند بار از شما خرید کرده است، چطور می توانید مشتری های وفادار را تشخیص داده و به آنها تخفیف های ویژه دهید؟ چطور می توانید فروش مکمل فروش محصولاتی که مکمل محصولات خریداری شده هستند و بیش فروشی فروش محصولی با امکانات بیشتر انجام دهید؟ بدون این کارها، استراتژی فروش شما ناقص است نرم افزار تعداد خرید هر مشتری را به شما نمایش داده، و در تعریف و پیاده سازی برنامه های وفاداری و سایر بخش های استراتژی فروش به شما کمک می کند آیا وقتی کارمند فروشی مجموعه شما را ترک می کند، فروش با مشکل مواجه می شود؟بله کسب و کارهایی که به یک یا چند نیروی خاص وابستگی دارند، پایه های محکمی ندارند نیروها ابدی نیستند، و اگر با رفتن شخصی فرایندهای شما دچار مشکل می شود، ریسک های بسیار بزرگی پیش رو دارید نرم افزار وابستگی به افراد را کاملا حذف کرده، و وابستگی به اطلاعات و استراتژی ها را جایگزین آن می کند آیا وقتی کارمند فروشی مجموعه شما را ترک می کند، فروش با مشکل مواجه می شود؟ خیر کسب و کارهایی که به یک یا چند نیروی خاص وابستگی دارند، پایه های محکمی ندارند نداشتن وابستگی به نیروها نشان می دهد شما ریسک نابودی کسب و کار به خاطر از دست دادن چند نیرو را ندارید نرم افزار نیز وابستگی به افراد را کاملا حذف کرده، و وابستگی به اطلاعات و استراتژی ها را جایگزین آن می کند تا از دست دادن یک نیرو تنها به اندازه معقول خود یا حتی کمتر به سیستم ضربه وارد کند آیا می توانید مشکلات فرایندهای فروش و بازاریابی و نقاط ضعف و قوت نیروهای خود را به راحتی بیابید؟بله لازمه ی یافتن نقاط ضعف و قوت افراد و استراتژی ها، بخش بندی هر فرایند و قابلیت نظارت بر تک تک گام ها و جدیدترین نتایج آنهاست اگر نیروی فروش شما در گام ارسال پیش فاکتور مشتری ها را از دست می دهد، و شما پیش از از دست دادن مشتری های بسیار متوجه این موضوع و دلیل آن می شوید، به احتیاجی ندارید نرم افزار مشاهده ی این مشکلات و دلایل آنها را برای شما ممکن و آسان می کند آیا می توانید مشکلات فرایندهای فروش و بازاریابی و نقاط ضعف و قوت نیروهای خود را به راحتی بیابید؟خیر لازمه ی یافتن نقاط ضعف و قوت افراد و استراتژی ها، بخش بندی هر فرایند و قابلیت نظارت بر تک تک گام هاست اگر نیروی فروش شما در گام ارسال پیش فاکتور مشتری ها را از دست می دهد، یا ایراد از آن نیروی خاص است، یا قیمت ها یا بخش های دیگری از استراتژی این چیزی ست که نرم افزار مشاهده ی آن را برای شما ممکن و آسان می کند آیا از رضایت یا عدم رضایت مشتریان خود از بخش پشتیبانی یا بخش های دیگر آگاهی دارید؟بله رضایت مشتری مهم ترین بخش کسب و کار شماست اگر از میزان رضایت آنها آگاهی دارید، می توانید از نرم افزار برای افزایش رضایت و به حداقل رساندن نارضایتی ها استفاده کنید آیا از رضایت یا عدم رضایت مشتریان خود از بخش پشتیبانی یا بخش های دیگر آگاهی دارید؟ خیر اگر از میزان رضایت مشتری ها از کسب و کارتان آگاهی ندارید، بر چه پایه ای بریا محصولات و خدمات جدید و تغییرات لازم تصمیم می گیرید؟ چطور فرآیندهای خود را ارزیابی می کنید؟ چطور دلایل موفقیت و شکست را در بخش های مختلف متوجه می شوید؟ نرم افزار در یافتن پاسخ تمام این سوالات به شما کمک می کند آیا امکان گزارش گیری منظم از بخش های مختلف را دارید یا به علت زمان زیادی که گزارش از شما می گیرد نمی توانید این کار را بیش از ماهی یک بار انجام دهید؟ آیا امکان گزارش گیری منظم از بخش های مختلف را دارید یا به علت زمان زیادی که گزارش از شما می گیرد نمی توانید این کار را بیش از ماهی یک بار انجام دهید؟ بله گزارش گیری مهم ترین بخش نظارتی مدیریت است اگر آن را در فواصل زمانی صحیح و با پارامترهای درست انجام دهید و در آن موفق باشید، می توانید به پیش بینی ها و تغییراتی که در سازمان می دهید نیز مطمئن باشید اگر همیشه پیش بینی هایتان نزدیک به حقیقت هستند و می توانید به رشد مورد نظر در سازمان برسید، احتمالا ویژگی های نرم افزار در ارسال گزارش های سفارشی خودکار، روزانه و حتی لحظه ای برای مثال، دریافت پیامک یا ایمیل به محض افتادن اتفاق خاصی در سیستم برای شما اولویت چندانی نخواهد داشت آیا امکان گزارش گیری منظم از بخش های مختلف را دارید یا به علت زمان زیادی که گزارش از شما می گیرد نمی توانید این کار را بیش از ماهی یک بار انجام دهید؟ خیر بدون گزارش گیری نظارت ممکن نیست شما نمی دانید در کدام بخش سیستم چه اتفاقاتی می افتد و نتیجه ی آنها چه می شود در نتیجه، نمی توانید در مورد استراتژی های آینده و اهداف خود مطمئن عمل کنید نرم افزار فرآیند گزارش گیری را طبق اولویت ها و خواسته های شما خودکار سازی کرده، و اطلاعات مورد نظر شما را در بازه های زمانی مشخص شده توسط خود شما ارسال می کند آیا احساس می کنید استراتژی شما به درستی پیاده سازی نمی شود و زمان تلف شده بیش از حد دارید، اما نمی توانید دلیل مربوطه را پیدا کنید؟ بله همه چیز به نظم، هماهنگی و نظارت بستگی دارد اگر فرایند یک تماس ساده با مشتری از جستجو برای شماره ی او در میان فایل ها یا یادداشت ها شروع شده، و به پرسیدن سوالات تکراری از او ختم شود، علاوه بر این که وقت زیادی صرف این تماس می شود، رضایت مشتری نیز به ندرت کاهش می یابد با نرم افزار شما تنها نام مشتری را جستجو کرده، با کلیک بر شماره آن را می گیرید، و با استفاده از یادداشت های ثبت شده اطلاعاتی را که پیش تر گرفته شده اند مجددا نمی پرسید آیا احساس می کنید استراتژی شما به درستی پیاده سازی نمی شود و زمان تلف شده بیش از حد دارید، اما نمی توانید دلیل مربوطه را پیدا کنید؟ خیر پیاده شدن کامل استراتژی بسیار اهمیت دارد ارزیابی و تصحیح استراتژی تنها در این صورت ممکن است اگر هیچ گاه در پیاده سازی ها چیزی از قلم نمی افتد و همیشه با موفقیت استراتژی را در سازمان پیاده می کنید، به احتمال خیلی زیاد همین الان هم در حال استفاده از نرم افزار هستید آیا عدم حضور مدیر در شرکت باعث افت عملکرد کارکنان می گردد؟ بله این که نبود نظارت باعث افت عملکرد سازمان شود تا حدی طبیعی ست کمکی که نرم افزار در این راستا می کند ثبت تمام اتفاقات و فعالیت هاست و قابلیت نظارت بر سیستم از راه دور و چند روز بعد از انجام شدن کارها گزارش های دوره ای خودکار نیز افت عملکرد را بلافاصله به مدیریت خبر داده و او را از مشکل پیش آمده آگاه می کند آیا عدم حضور مدیر در شرکت باعث افت عملکرد کارکنان می گردد؟ خیر سازمان هایی که نبود نظارت در آنها عملکرد را تغییر نمی دهد یا کارکنانی بسیار وفادار و مسئول دارند که حقیقتا عاشق کارشان هستند تبریکی جانانه به این سازمان ها ، و یا هیچ گاه نظارت از سیستم آنها حذف نمی شود شما کدام نوع سازمان هستید؟درخواست مشاوره تلفنیبا تکمیل و ارسال فرم زیر، همکاران ما در واحد مشاوره با شما تماس خواهند گرفت نام خانوادگی شماره موبایل ایمیل این حاوی منطق مورد نیاز برای پردازش فرم های گرویتی مبتنی بر است خانهدرباره درباره نرم افزار نرم افزار چیست؟مزایای استفاده از بهترین نرم افزار درباره همیار سی آر املیست امکانات و قابلیتدرباره نرم افزار ویتایگرنرم افزار ویتایگر چیست؟ویتایگر فارسیتاریخچه تغییرات و بروز رسانیبروز رسانی های ویتایگربروز رسانی های بومی ساز ویتایگرمقایسه نرم افزار مقایسه نرم افزار مقایسه ویتایگر با مایکروسافت داینامیکدانلوددانلود هسته نرم افزارفارسی و شمسی ساز نرم افزارماژول های نرم افزارآموزشلیست قیمتراهکارهاآژانس های مسافرتیصنایع تولیدیمدیریت مطب، کلینیک و بیمارستانتجهیزات پزشکیخدماتمشاورهپشتیبانیپشتیبانی ماهانه و دوره ایبسته های پشتیبانی راه اندازیتماس با مادرخواست دموحساب کاربریورود به حساب کاربریعضویت رایگانفراموشی رمز عبور پشتیبانی بر خط نام شما شماره تماس شما شروع گفتگو پیام خود را وارد و دکمه اینتر را بزنید شما کاربر پشتیبانی هیچ کدام از همکاران ما در حال حاضر آنلاین نیستند لطفا از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید فایل ضمیمه خطا حداکثر سایز فایل قابل قبول